6

Primjena uređaja.
Stvaranje savršene atmosfere

Primjena uređaja za aromatizaciju prostora omogućuje stvaranje savršene atmosfere u bilo kojem okruženju. Naši premium uređaji mogu se koristiti u poslovnim prostorima, hotelima, trgovinama, wellness centrima, restoranima fitness centrima, kozmetičkim i frizerskim salonima pružajući ugodno i luksuzno iskustvo. Bilo da želite unaprijediti dojam svog prostora ili kreirati prepoznatljiv mirisni potpis, primjena uređaja Neo Essence donosi idealno rješenje za svaku potrebu.

...

Hoteli i apartmani

Neo Essence nudi najam i instalaciju uređaja za aromatizaciju prostora u hotelima i smještajnim objektima diljem Hrvatske.

  • Njuh je najsnažnije povezan s memorijom – ugodan miris stvara pozitivan dojam i dugotrajne uspomene.
  • Kvalitetna aromatizacija poboljšava percepciju usluge i luksuza.
  • Mirisni ambijent potiče lojalnost gostiju i ponovni dolazak.
  • Vodeći hotelski lanci poput Hiltona, Ritza i Sheratona već koriste prilagođene mirisne rješenja, stvorena ekskluzivno za njih.

Transformirajte doživljaj vaših gostiju uz naše uređaje!

...

Restorani i kafići

Neo Essence nudi profesionalna rješenja za mirisni marketing putem najma i instalacije uređaja za aromatizaciju prostora u restoranima i kafićima diljem Hrvatske. Miris ima nevjerojatan utjecaj na percepciju hrane i pića, a znanstvena istraživanja pokazuju da:

  • Aroma kave instinktivno potiče želju za konzumacijom i može povećati prodaju do 300%.
  • Mirisi kruha i začina stvaraju toplu, domaću atmosferu, potičući goste na duži boravak i veću potrošnju.
  • Blagi mirisi vanilije i citrusa dokazano smanjuju stres i poboljšavaju iskustvo objedovanja.
  • Njuh je najsnažnije povezan s memorijom – ugodan miris restorana ili kafića stvara trajno pozitivno iskustvo i povećava lojalnost gostiju.
...

SPA centri i wellness zone

Neo Essence nudi najam i instalaciju uređaja za aromatizaciju prostora u SPA centrima i wellnessima diljem Hrvatske.

  • Njuh je povezan s memorijom – ugodan miris stvara opuštajuću atmosferu i ugodno iskustvo.
  • Kvalitetna aromatizacija poboljšava percepciju usluge i luksuza.
  • Mirisni ambijent potiče lojalnost klijenata.
  • Neutralizacija neugodnih mirisa poput klora zahvaljujući profesionalnim uređajima i prilagođenim esencijama.
...

Uredi i poslovni prostori

Jeste li razmišljali o stvaranju ugodnijeg i opuštenijeg radnog okruženja? Istraživanja pokazuju da mirisi donose tri ključne prednosti:

  • Skraćena percepcija čekanja – određeni mirisi mogu skratiti percepciju vremena provedenog u prostoru.
  • Smanjenje stresa – Singapore Airlines koristi umirujuće mirise kako bi smanjio anksioznost putnika.
  • Veća percepcija kvalitete – proizvodi i usluge u mirisnom okruženju doživljavaju se kao luksuzniji.
...

Frizerski i kozmetički saloni

Istaknite se jedinstvenim mirisnim identitetom uz Neo Essence!

  • Ugodan miris stvara pozitivan dojam i ostaje u sjećanju klijenata.
  • Aromatizacija prostora poboljšava percepciju kvalitete usluge.
  • Personalizirani mirisi pomažu u izgradnji prepoznatljivog brenda.
...

Trgovine odjećom

  • Ugodni mirisi produljuju boravak kupaca u trgovini za 15%, povećavaju intenzitet kupovine za 13% i impulzivne kupnje za 6%.
  • MiVodeći brendovi poput Nikea, Alcott-a, Gutteridge-a i Abercrombieja već koriste mirisni marketing s uspjehom.
  • Nikeov primjer (1993.) – miris je povećao zadržavanje kupaca u trgovini za 84%, a proizvodi su doživljeni kao kvalitetniji.
  • 90% kupnji događa se podsvjesno – emocije igraju ključnu ulogu u donošenju odluka.
...

Slastičarnice i pekarnice

Jeste li znali da miris vaših proizvoda može povećati prodaju do 300%?

  • Miris svježe pečenih peciva ili kolača instinktivno budi apetit i želju za kupnjom.
  • Ugodan miris proizvoda stvara dojam više kvalitete.
  • Njuh je snažno povezan s memorijom – prepoznatljiv miris pomaže u stvaranju lojalnih kupaca.
...

Fitness centri i sportske dvorane

Profesionalna aromatizacija teretane učinkovito eliminira neugodne mirise i stvara ugodno okruženje.

  • Ugodan miris stvara pozitivan dojam i ostaje u sjećanju klijenata.
  • Aromatizacija prostora poboljšava percepciju kvalitete usluge.
  • Mirisni ambijent potiče lojalnost i ponovni dolazak članova.
  • Profesionalni uređaji učinkovito neutraliziraju neugodne mirise u svlačionicama i dvoranama.
...

Kockarnice

  • Korištenje mirisa u kockarnicama uvedeno je 1995. godine kada je Alan Hirsch testirao aromatizaciju u Hilton Hotelu u Las Vegasu. Rezultati su pokazali da su se igrači zadržavali 50% duže, a broj odigranih igara porastao je za 45%.
  • Mirisi učinkovito neutraliziraju dim u prostorima gdje je pušenje dopušteno.
  • Njuh je snažno povezan s memorijom – ugodan miris stvara pozitivno iskustvo i potiče ponovne dolaske.